تاریخ امروز:6 مرداد 1403

بانک تست زیست شناسی دهم استاد عمارلو

در این پست قصد داریم لینک دانلود بانک تست زیست شناسی دهم شامل 1282 تست با تالیف و گردآوری استاد عمارلو جهت استفاده شما دوستان گزینه درستی برای دوران جمع بندی پایه دهم قرار دهیم

کیفیت تست های استاد عمارلو:

  • برای بررسی تست ها از تست های تالیفی زیادی استفاده می شود که ویژگی بسیار مثبتی است.
  • سبک بسیاری از تست های بررسی شده توسط دکتر عمارلو جدید است و تجربه ی بالای این دبیر به طرح تست های خاص تر توسط وی کمک شایانی می کند.
  • تنوع تست ها در آزمون ها و تکالیف کاملاً مناسب است و همگی در چارچوب کنکور سراسری طراحی یا گزینش شده اند.( بیشتر در سبک کنکور های نظام قدیم )
  • سبک بسیاری از تست های بررسی شده توسط دکتر عمارلو جدید است و تجربه ی بالای این دبیر به طرح تست های خاص تر توسط وی کمک شایانی می کند.
  • آزمون ها هم ترکیب سوالات تالیفی و کنکور و آزمون های آزمایشی می باشد. کیفیت سوالات تالیفی بالاست و تطابق زیاد با کنکور نشان داده است مخصوصا ۵۰ سوالی که در هفته های اخر منتهی به کنکور ارائه می شود، تطابق بالای ۸۰ درصدی با کنکور دارد.
  • ولی تست ها از لحاظ ویرایش ضعیف می باشند و ممکن است در پاسخ آنها ایراداتی دیده شود هرچند این ایرادات بسیار کم می باشند.

یکی از مهم‌ترین دروس تخصصی برای داوطلبان گروه تجربی درس زیست شناسی کنکور است. این درس بر خلاف سایر درس‌های تخصصی سوالات مستقل و ترکیبی زیادی دارد. این بدین معنی است که هر فصل می‌تواند نه تنها به صورت مستقل طراحی شود بلکه با سوالات فصل‌های دیگر نیز احتمال ترکیب شدن دارد. بودجه بندی نظام جدید زیست شناسی شامل سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است.

مشخصات فایل

حجم فایل : 18.9 مگابایت
تعداد صفحات : 273 صفحه
نوع فایل : pdf

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *