تاریخ امروز:6 مرداد 1403

دانلود جزوه کامل فیزیک ویژه کنکور(تجربی و ریاضی)

حجیم بودن درس فیزیک و تعدد کتاب های تست موجود در بازار باعث شده، خیلی از دانش آموزان در انتخاب کتاب و جزوه خوب مطالعاتی با تردید رو به رو شوند و آگاهی کاملی نسبت به منابع مهم و اصلی مطالعه درس فیزیک نداشته باشند. به همین دلیل ما در گزینه درست جزوه فیزیک را با بهترین درسنامه و نمونه سوالات کنکورهای سالیان گذشته تهیه نمودیم تا شما گزینه درستی عزیز بدون نگرانی بهترین منبع آموزشی را برای مطالعه و کسب موفقیت در اختیار داشته باشید.

دانلود جزوه فیزیک دوازدهم:

این جزوه با درس نامه جامع به همراه نکات کلیدی و نمونه سوالات مهم امتحانات پایانی در این مقاله برای استفاده شما عزیزان بارگزاری شده است. جزوه فیزیک دوازدهم تجربی دارای 4 فصل و در رشته ریاضی 2 فصل پنجم و ششم نیز وجود دارد.

شما دانش آموزان عزیز برای موفقیت در کنکور باید با دقت و تمرکز کافی جزوه فیزیک دوازدهم تجربی را مطالعه کنید و در پایان هر فصل تست های کنکوری مطرح شده را پاسخ دهید.

جزوات جامع از محبوبیت خاصی در بین دانش آموزان برخوردار است و جزوات کامل می تواند نیاز دانش آموزان را مرتفع سازد، به همین دلیل گزینه درست امکان دانلود جزوه کامل فیزیک دوازدهم تجربی را در اختیار شما عزیزان گذشته است.

اطلاعات فایل:

  • حجم فایل : 8 مگابایت
  • تعداد صفحات : 15 صفحه
  • نوع فایل : pdf
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *