تاریخ امروز:30 اردیبهشت 1403

دانلود زیست دوازدهم هرکول عمارلو، معصوم نیا، همدانی

در این مطلب قصد داریم لینک دانلود زیست دوازدهم هرکول که حاصل زحمت استادان عمارلو، معصوم نیا، و همدانی هست رو جهت استفاده شما عزیزان گزینه درستی قرار دهیم.

این کتاب شامل تعداد زیادی تست و پاسخ تشریحی می باشد و متناسب با کنکور 1402 طراحی و تدوین شده است.

این کتاب یکی از محبوبترین و معروف ترین منابع درس زیست شناسی می باشد این پروژه زیر نظر استاد آریان حیدری به انجام رسیده است.

کیفیت و نحوه تدریس استاد معصوم نیا

استاد معصوم نیا با خوندن متن کتاب، تحلیل شکل‌های کتاب و حاشیه نویسی کتاب به صورت کامل، مطالب کتاب رو توضیح داده و دانش‌آموزان رو از جزوات زیست کنکور بی‌نیاز می‌‌کنه. استاد معصوم نیا همچنین ارتباط خوبی با دانش آموزان برقرار می‌کنه. ایشون در ابتدای کلاس، قسمت‌هایی که برای کنکور مهم‌تر هستند را بیان می‌کنه و در ادامه به تدریس کامل آنها می‌پردازه.

رزومه استاد محمد همداتی:

  • وی در زمینه ی طراحی آزمون‌های آنلاین با انتشارات تخته سیاه و گروه دانشروم همکاری دارد.
  • وی دارای سابقه تدریس در مدارس و مراکز برتر تهران و شهرستان  ها می باشد.
  • وی  استاد پروازی است

چندی از مدارس برتر که استاد همدانی در آن در حال تدریس است: کوشش، علومی، اوج همدان، فرزانگان تهران و اندیشه می باشد.

  • وی مولف کتب مختلف آموزشی است از جمله : تخته سیاه ، انتشارات نانو ، گاج و مهروماه و … .

استاد محمد همدانی به عنوان بهترین استاد زیست کنکور در مدارس و آموزشگاه های فوق العاده ی ایران مشغول به فعالیت حرفه ای هستند. البته اساتید برتر زیست دیگر همچون استاد رضاییان یا حنیف عظیمی نیز در حیطه زیست کنکور درحال فعالیت اند.

استاد محمد علی عمارلو:

استاد علی محمد عمارلو یکی از بزرگان زیست شناسی کنکور می باشند. زیست شناسی اصلی ترین درس برای دانش آموزان رشته تجربی در کنکور می باشد. در سال های اخیر این درس شامل ۵۰ سوال تستی در کنکور سراسری با ضریب ۱۲ بوده است که نشان دهنده اهمیت بیش از آن برای دانش آموزان رشته تجربی می باشد.در واقع می توان گفت افرادی که مایع به کسب رتبه بالا در کنکور سراسری هستند نباید از مطالعه روزانه درس زیست شناسی قافله شوند چرا که تسلط بر آن می تواند موفقیت افراد را تضمین کند.

مشخصات فایل

حجم فایل : 18.9 مگابایت
تعداد صفحات : 273 صفحه
نوع فایل : pdf

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *