تاریخ امروز:19 اردیبهشت 1403

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۲ + جواب

در این پست لینک دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوادزدهم انسانی خرداد 1402 به همراه پاسخنامه به منظور آشنایی با سوالات و تخمین نمره برای شما عزیزان ارائه شده است.

دانش آموزان پایه دوازدهمی در پایان سال تحصیلی 1401 – 1402 می بایست در آزمون امتحان نهایی شرکت نموده و نمره قبولی را کسب نمایند تا موفق به دریافت گواهی دیپلم شده و مجاز به تحصیل در دانشگاه و رشته قبولی خود شوند. تا سال گذشته دانش آموزان به دلیل تاثیر مثبت نمرات امتحان نهایی در قبولی کنکور، تنها هدف دانش آموزان کسب نمره قبولی بود، اما در سال جاری با توجه به تغییرات تاثیر سوابق تحصیلی و تاثیر مستقیم آن بر روی قبولی رشته محل ها، بسیاری از دانش آموزان خواهان کسب بالاترین نمره می باشند.

با توجه به تغییرات در سال جاری، بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری و بزرگسالان رشته انسانی نیز خواهان ترمیم نمره در امتحان نهایی خرداد 1402 می باشند که یکی از مهمترین چالش های آن ها، محاسبه نمره آزمون می باشد. به منظور یاری رسانی به شرکت کنندگان در آزمون، در ادامه این مقاله لینک دانلود جواب و سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۲​ ارائه شده است که دانش آموزان و سایر شرکت کنندگان می توانند با دریافت و تصحیح برگه خود، نمره حدودی خود را محاسبه نمایند. همچنین به منظور آشنایی شرکت کنندگان با سوالات، چند سری از سوالات امتحان نهایی سال های گذشته نیز ارائه شده است.


سوالات:

پاسخنامه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *